ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ÁSZF
I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban "ÁSZF") tartalmazzák a Dányi Andrea egyéni vállalkozó (székhely: 1149 Budapest, Egressy út 27-29. adószám: 67060513-1-42), mint jogtulajdonos, vagy szolgáltató (továbbiakban: "Szolgáltató") által üzemeltetett www.tudatossag8.webnode.hu weboldal, és a Tudatosságprogramok facebook oldal / Tudatosságprogramok Andinál facebok csoport használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a fenti oldalakon a Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, rendezvényekre.
A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatására/termékére feliratkozik, jelentkezik, vagy megrendeli azt. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon / jelentkezési lapon adatait kitölti és elküldi jelentkezését/feliratkozását, - ezzel a látogató Megrendelővé válik (továbbiakban "Jelentkező", "Megrendelő", vagy "Ügyfél") - amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A megrendelő a jelentkezés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató weboldalainak megnevezése:
A szolgáltató neve: Dányi Andrea ev. .
Nyilvántartási száma: 43024292
Adószáma: 67060513-1-42
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@andreadanyi.com
Telefonszáma: +3620 294 0387
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
Adatkezelési szabályok:
Az adatvédelmi tájékoztatónk elérhető és letölthető weboldalunkon.
II. TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AZOK IGÉNYBEVÉTELE, MEGRENDELÉSEK, ÁRAK, DÍJFIZETÉS
2. TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE, KIVÁLASZTÁSA, MEGRENDELÉSE
A termékek/szolgáltatások díjai, fizetési módok
2.3 A szolgáltatás feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy űrlap kitöltése (valós adatok megadásával), valamint annak teljes árának kifizetése legkésőbb az eseményt megelőzően.
A termékek és szolgáltatások díjait a jelentkezési űrlapokon elérhető fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy kedvezményes árat biztosítson azok számára, akik korábban rendezik a fizetést. Az elérhető fizetési és szállítási módok eseményenként és termékenként eltérőek lehetnek és esetenként kiküldési és kezelési költséget is tartalmazhatnak. A szállítási és fizetési módok bármikori megváltoztatására fenntartjuk a jogot! A szolgáltatások és termékek aktuális díjairól és feltételeiről az adott esemény saját aloldalán tájékozódhat.
2.4 A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendezvények időpontjának áthelyezésére, amennyiben a jelentkezők száma nem haladja meg a Szolgáltató által megfelelőnek ítélt létszámot. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik időpontban használható fel.
2.5 A Szolgáltató termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi. A számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, így megfelel az áfa törvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.
Az elektronikus számlát befogadó természetes- vagy jogi személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. Az elektronikus számlákat pdf formátumban bocsájtjuk ki, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal pl. a népszerű és ingyenesen elérhető Adobe Reader szoftver használatával. Az imént említett program a számla hitelességének ellenőrzésére is alkalmas. Ha az Ügyfél jelzi a Szolgáltató felé ezen igényét, úgy a Szolgáltató a hitelesség ellenőrzésének menetéről írásos segédletet küld meg az Ügyfél részére. Az elektronikus számla használata napjainkban egy elfogadott és biztonságos számlázási mód, megfelelő megőrzéséről és tárolásáról a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 8 évig.
Az Ügyfél nem kötelezhető az elektromos számla elfogadására. Azonban papír alapú számla igényét Ügyfeleinek a Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha azt az Ügyfél, írásos formában előre jelzi ezt felé.
Szolgáltató továbbá fenttartja a jogot, hogy amennyiben azt látja jónak, úgy bizonyos megrendelésformák esetén papír alapú számlát állítson ki és küldjön ki az Ügyfél számára.
3. SZOLGÁLTATÁSI JOGVISZONY
3.1 A Szolgáltató és Ügyfél között a jogviszony a megrendelés a Szolgáltató általi írásos visszaigazolásával jön létre (e-mail üzenet), amely tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat.
Egy eseményen való részvételre történő jelentkezés esetén, az esemény megkezdése előtti 20. napig bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával a létrejött jogviszonyt felmondani.
Amennyiben az Ügyfél a részvételi díjat a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre (8 napon belül) nem fizeti meg, úgy ezen szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult részt venni a rendezvényen. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli.
A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik.
A Szolgáltató jogosult nem megfelelőnek ítélt pszichés- és tudatállapot, együttműködési készség hiánya, illetve versenyérdek-ellentét okán bizonyos természetes-, vagy jogi személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani.
A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
3.5 A Szolgáltató jogosult ezen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági, vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint.
Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.
3.7 A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapokon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó.
Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
3.8 Az Ügyfél (vagy az általa meghatározott résztvevő, vagy felhasználó) a befizetett szolgáltatatáson/eseményen jogosult részt venni, és jogosult a leírt szolgáltatások igénybevételére. A Résztvevő jogosult a rendezvényen megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására. Fizikai termék megrendelés esetén az Ügyfél jogosult a kifizetett termék valamilyen formában történő átvételére és annak saját célú használatára, valamint a termék által megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására.
Az Ügyfél, vagy az általa megnevezett Résztvevő a befizetett eseményen való tényleges részvételre nem kötelezhető!
3.9 Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a rendezvény megkezdéséig jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy jelentkezésével a megrendelt esemény díjának kiegyenlítésére kötelezhető.
Ügyfél jelentkezésével igazolja, hogy nincs pszichiátriai kezelés alatt, nem szenved pszichés betegségtől, nem szed ilyen jellegű gyógyszereket. Különösen nem szenved pánikbetegségben, személyiségzavarban vagy skizofréniában. Részvételével vállalja, hogy közvetlenül az eseményt megelőzően, közben és után nem él tudatmódosító szerek és alkohol használatával.
3.10 A Résztvevő a rendezvényen köteles olyan együttműködő magatartást tanúsítani, amellyel az esemény megtartását, valamint a többi résztvevőt nem zavarja. Különös tekintettel a bármilyen zajt keltő, zaklató, közízlést, és emberi méltóságot sértő megnyilvánulásokra. Ennek megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali, rendkívüli felmondására, és a szolgáltatás megtagadására. Ilyen esetben a részvételi díj bármely formában történő visszatérítése sem lehetséges.
Résztvevő az eseményen való részvételével vállalja a csoporttitok betartását, azaz az ott tudomására jutott, más Résztvevőket érintő személyes, intim információkat, lelki folyamataikat érintő tényeket harmadik fél részére, adott Résztvevőt beazonosítható módon nem adja át.
3.11 JOGLEMONDÁS
A Résztvevő tudomásul veszi, hogy az eseményeken való részvétel, annak minden következményével az ő felelőssége. Résztvevő lemond annak jogáról, hogy az eseményekkel összefüggésbe hozható vélt vagy valós kárigényét a Szolgáltatónál érvényesítse.
III. A MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS LEMONDÁSA, A RENDEZVÉNY SZERZŐJÉNEK JOGAI:
4. ESEMÉNYEK LEMONDÁSA
4.1 Az esemény megkezdése előtt 20 nappal az esemény térítésmentesen lemondható, a már befizetett díj 100%-a visszatérítendő a Szolgáltató által a Megrendelő felé 8 munkanapon belül.
Az esemény megkezdése előtt 20 napon belül az esemény a teljes részvételi díj elvesztése fejében mondható le. Kivételes és igazolt esetekben a már kifizetett esemény átruházható más személyre.
Egyéni alkalom befizetett részvételi díja és időpontja lemondás esetén átruházható másra, vagy nagyon indokolt esetben későbbi időpontra csúsztathatjuk az egyéni oldást.
4.2 Eseményt, illetve időpontot lemondani kizárólag írásban az info@andreadanyi.com címre küldött levélben lehetséges. Ezt a lemondó levelet 24 órán belül a Szolgáltató köteles visszaigazolni, szintén írásban. A két levél együttesen igazolja, hogy az esemény lemondásra került.